Hej hej

Tjenare..,
Igår slapp jag skolan för att jag skulle till doktorn och fixa min tunga. Den var ju så kort så han typ klippte under tungan., i strängen som typ sitter under..
Efter det så åkte jag hem och chillade. Sen skulle jag in till mamma och köpa skor och väska. Först var jag hos mamma och fikade sen så kom Emilie in till stan så vi gick och köpte skosnören och glass, mums!
Sen så när vi var inne på scorpion så började det ösregna och såklart har jag ingen luva på min jacka.. så vi fick springa genom halva stan innan vi kom till mamma. Då gick vi till InterSport och köpte skor. Sen gick vi in i The Body Store köppte lipgloss. =)
Sen åkte vi hem. Vi typ hann inte köpa väska.., jaja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0