hej hej i regnet

Tråkigt väder idag :( igår var det typ 35 grader här hur fan kan det då bli regn sen??   myssko
aja skit i det på lördag åker jag mamma pappa och simone till göteborg pappa ska på fotboll med stefan och hanna följer med mig mamma och simone in på liseberg jätte kul ^^ längtar..
just nu gör jag chokladbollar äntligen funkar det.. förra gången bah gick dem sönder :(
aja men det var gott iaf.. aah känner mig inne stängd får väl ta en cykeltur runt söndrum sen då :)
Ngn mer än jag som inte hörde åskvädret inatt??  mamma sa det i morse att det hade åskat och blixtrat aja jag sover för bra ibland assa :)¨

var bara tvungen att ha en bild på gulleplutt :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0