Jaha

Bröllop nu då.., det är typ det ända som går på tv just nu. Jag gillar Mark Levengoods finska =)
Aja nu struntar vi i det. Igår sov jag över med Emilie. Först så var vi på brottet och badade en stund., Sen åkte vi hem jag fick duscha efter allt klår . Sen var jag tvungen och städa lite. Sen gick jag och Emmie der till tempo och köpte coca cola och lite godis. Sen gick vi till emilie och åt hamburgare och emilie åt typ karre eller vad det nu heter. Sen stack vi till mej och fixa till en till säng och sen satte vi på en film det blev Vi hade iallafall tur med vädret igen.  Sen satt vi och spelade med min spelmobil och klurade ut hur man gick till en annan level tjoho. Sen började five days usch vad läskig den är. Så vid 01 la vi oss jag somnade typ inte förrens 02 jaja.
Nu ska jag snart äta sen ska vi på kalas hos Ulle då ska jag se om simone har kommit hem. Dem bor på samma gård så det är bra!! Sen ska jag se om jag kan få låtar av Felix och Oscar :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0